суббота, 30 октября 2010 г.

Творчі роботи учнів

Мюнхгаузен у замку королеви

Було це влітку – 1888 року. Королева запросила мене на її банкет. Ми з нею веселилися, нам було дуже весело, але цей час тривав недовго. Через годину прибули вороги королеви, які хотіли її вбити . Серед лицарів королеви не знайшлося жодного сміливця, який би був готовий віддати своє життя, захищаючи Катерину ІІ. Так як я був найсміливіший серед усіх присутніх на банкеті, лише я міг врятувати королеву. Взявши гострі мечі, що висіли на стіні, я одним махом знищив усіх ворогів. Мій благородний вчинок дуже вразив королеву, тому невдовзі я став чоловіком Катерини ІІ, тобто королем.
Ще довгі часи я був найхоробрішим та найсміливішим чоловіком при дворі Катерини ІІ і здійснив ще не один героїчний вчинок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий