суббота, 30 октября 2010 г.

творчі роботи учнів

„Мюнхгаузен і ручка”
Одного разу, коли я повертався з війни, я поїхав до озера, яке було неподалік. Коли я заїхав на місток, то побачив плавники акул, яких, звичайно, анітрохи не злякався. Мій бойовий кінь перехилився попити води, і в цей час з моєї кишені випала в озеро ручка, подарована самою російською імператрицею Єлизаветою. Спочатку я дуже засмутився, бо річ була для мене дорогою, але сумом справі не допоможеш. І я вирішив діяти негайно... Поїхав я до магазину і купив акваріум. Потім повернувся до озера, надів акваріум на голову, і стрибнув у воду. Плив я недовго, як переді мною з’явилась акула і вже роззявила пащу. Я, як завжди, не розгубився, підняв велику камінюку з дна і кинув прямо в роззявлену пащу акули. Цим влучним кидком я вибив хижачці всі зуби, ворог був переможений. Після цього я знайшов свою ручку, зібрав зуби і виплив на гору. А браслет, який красується на моїй руці, я зробив із тих самих зубів, що вибив у акули. Ось така пригода трапилась зі мною на мальовничих берегах озера Байкал, де я як завжди був неперевершений.

Комментариев нет:

Отправить комментарий